.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روسیه هزینه روادید برای اروپایی‌ها را افزایش می‌دهد
روسیه هزینه‌های روادید را علاوه بر اتحادیه اروپا برای شهروندان چندین کشور اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
روسیه هزینه روادید برای اروپایی‌ها را افزایش می‌دهد

شمال نیوز : پایگاه تجاری آربی‌کِی (RBK) گزارش داد که روسیه هزینه‌های روادید را برای شهروندان کشور‌های اتحادیه اروپا و چندین کشور اروپایی دیگر به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. به گفته منابع دولتی، کمیسیونی قبلاً تغییرات پیشنهادی وزارت خارجه روسیه را تأیید کرده است.

 

به گزارش راشاتودی، آربی‌کِی اعلام کرد علاوه بر ۲۷ عضو اتحادیه اروپا، در پیش‌نویس لایحه ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس به عنوان کشور‌هایی که تحت تأثیر این اقدام قرار گرفته اند، ذکر شده است.

 

دانمارک که یکی از اعضای اتحادیه اروپا است نیز به طور خاص مورد اشاره قرار گرفت. مسکو و کپنهاگ در سال ۲۰۰۸ قراردادی را برای ساده سازی روند صدور روادید امضا کردند، اگرچه روابط دوجانبه در سال‌های اخیر بدتر شده است. پس از آنکه دانمارک تعداد مدارک ورود صادر شده به روس‌ها را کاهش داد، کنسولگری روسیه در کپنهاگ عملیات صدور روادید خود را در سپتامبر به حالت تعلیق درآورد.

 

آربی‌کِی گفت که هزینه ویزا برای شهروندان کشور‌های ذکر شده بسته به نوع مجوز ورود، از ۳۷ تا ۷۳ دلار (۳۵ تا ۷۰ یورو) به ۵۰ تا ۳۰۰ دلار (۴۸ تا ۲۸۶ یورو) افزایش می‌یابد.

 

این لایحه چندین دسته از بازدیدکنندگان از این کشور‌ها را پوشش نخواهد داد. این شامل اقوام نزدیک شهروندان روسیه، مقامات، دانشجویان، ورزشکاران، افرادی است که در فعالیت‌های علمی و فرهنگی فعالیت می‌کنند و کسانی که به دلایل بشردوستانه مانند درمان پزشکی یا شرکت در مراسم تدفین به روسیه سفر می‌کنند.

 

به گزارش آربی‌کِی، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این اقدامات به روسیه اجازه می‌دهد تا درآمد خود از صدور ویزا را بیش از دو برابر کند.

 

این اقدام پاسخی به خروج کشور‌های فهرست شده از توافقنامه سفر با روسیه پس از آغاز درگیری اوکراین است. آربی‌کِی گزارش داد همچنین هزینه‌های ویزای روسیه را با قیمت‌های کشور‌های ذکر شده هماهنگ می‌کند.

 

همه کشور‌های ذکر شده قبلاً به دلیل اعمال تحریم‌ها، اخراج دیپلمات‌ها یا انجام سایر فعالیت‌های ضد روسیه از سوی مسکو به عنوان کشور‌های غیردوست معرفی شده‌اند.

 

با این حال وزارت خارجه روسیه توضیح داد که شهروندان آن‌ها واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی هستند که روسیه در ماه اوت معرفی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.